110,000 تومان 38,000 تومان
ویژگی های دوره
توضیحات وبینار
اگر یک فرد آشنا با فضای دیجیتال باشید یا یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی داشته باشین، قطعا با گوگل آنالیتیکس آشنا هستین و از تاثیر اون توی کسب و کارتون خبر دارین. مثلا زمانی که می خوایم یک کمپین تبلیغاتی بنری یا تبلیغات ادوردز اجرا کنیم، یکی از مواردی که خیلی اهمیت داره اینه که UTM روی آدرس ها ایجاد کنیم تا بتونیم نرخ تبدیل هرکدوم از اونهارو بسنجیم و بعد از اون بهترین کانال تبلیغاتی رو برای سایتمون انتخاب کنیم.
یا مثلا شاید لازم باشه که بدونید از سمت کاربر چه صفحاتی لود طولانی تری دارن و بهتره که بهینه سازی کنین و خیلی از موارد دیگه.
خبر بدخبر بد اینجاست که گوگل آنالیتیکس توی آپدیت جدیدش خیلی تغییر کرده و خیلی از چیزایی که قبلا توی آنالیتیکس نسخه 3 با اونها سر و کار داشتیم، توی آنالیتیکس نسخه 4 فرق کردن و با دانش آنالیتیکس نسخه 3 خیلی سخت تر می تونیم نسخه 4 آنالیتیکس رو مدیریت کنیم و سایتمونو بهینه سازی کنیم.
خبر خوباگر یک مقدار به دنبال دوره های گوگل آنالیتیکس بوده باشین، حتما با نام افشین زندی و مجموعه آنالیتیپس آشنا هستین. افشین زندی یکی از متخصصین حوزه Google Analytics,Google Tag Manager و Google Optimize هست که تا حالا بیشتر از 1000 تا دانشجو گوگل آنالیتیکس داشته و بیش از 40 تا مقاله راهبری برای گوگل آنالیتیکس، توی فضای وب منتشر کرده.
چرا داریم اینارو میگیم؟
خب دقیقا خبر خوب اینجاست، وقتی آنالیتیکس نسخه 4 اومد، افشین شروع کرد به تحلیل این نسخه جدید و کلی قابلیت کلیدی توی آنالیتیکس نسخه چهار پیدا کرده و قراره که توی این وبینار اون هارو به ما یاد بده
از طریق این پست می تونین با افشین زندی بیشتر آشنا شین
سرفصلهای وبینار
تفاوت گوگل آنالیتیکس جدید با قدیم
دلایلی برای مهاجرت به ورژن جدید
شایعه حذف دادههای اکانت در صورت عدم مهاجرت!
چطور همزمان از هر دو اکانت استفاده کنیم؟
نصب گوگل آنالیتیکس نسخه جدید + نکات کلیدی
آشنایی با پنل جدید و ساخت گزارشهای سفارشی سازی شده
نقاط ضعف پنل جدید! داده هایی که در GA4 پیدا نمیکنید!
جزییات ایونتهای اتوماتیک در نسخه جدید و ۳ تغییر مهم که باید بعد از نصب انجام بدید!
ایونت ترکینگ با گوگل تگ منیجر در GA4
کانورژن و گل در GA4 و تفاوت با نسخه قدیمی
جمع بندی و نکات پایانی
مخاطبین
- وبمستر ها و صاحبان وب سایت های اینترنتی
- صاحبان کسب و کار های اینترنتی
- متخصصین بازاریابی دیجیتال
- مدیران بازاریابی
این دوره در تاریخ: دی ماه 99 برگزار شده است.
هدف اصلی ما در نکست اسکول ایجاد دسترسی آسان به آموزش هایی است که شاید تهیه آنها از نظر هزینه برای برخی از دوستان سنگین و غیر ممکن باشد.
از همه دوستانی که توانایی مالی دارند خواهشمندیم حتما دوره ها را از مرجع و سایت اصلی تهیه نمایند تا هم حمایت کنند از تولید کنندگان و هم اینکه پشتیبانی و بروزرسانی دوره ها شامل حال شما گردد.

افشین زندی
متخصص گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجربنیانگذار آنالیتیپس، مشاور وب آنالیتیکس سمیاسرویس و کارشناس سابق گوگل آنالیتیکس در فست کلیک
دوره های مرتبط
60درصد تخفیف دوره جامع آموزش سئو (SEO) تاپ لرن – ایمان مدائنی
وبینار چطور مثل دیوید اگیلوی تیترهای جذاب، کلیک خور و بفروش بنویسیم؟
rate_reviewامتیاز دانشجویان دوره
chat_bubble_outlineنظرات
110,000 تومان 38,000 تومان



افشین زندی
متخصص گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجربنیانگذار آنالیتیپس، مشاور وب آنالیتیکس سمیاسرویس و کارشناس سابق گوگل آنالیتیکس در فست کلیک
قوانین ثبت دیدگاه